Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Revista Prociências
Edição Atual
Edições Anteriores
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 7 No. 1 (2024): Junho, 2024
Vol. 7 No. 1 (2024): Junho, 2024
Published:
2024-06-28
Editorial
EDITORIAL
Walter R. Iriondo Otero
1
PDF (Português (Brasil))
Artigos
The CONCEPTIONS OF STUDENTS AND TEACHERS ABOUT THE RELATIONSHIP BETWEEN PHYSICS TEACHING AND MATHEMATICS
Kremmellin Barbosa dos Santos, Marcus Vinicius da Silva Pereira, Maria Cristina do Amaral Moreira
2-20
PDF (Português (Brasil))
RESCUE AND SUPPORT INITIATIVES IN MATHEMATICS DURING REMOTE TEACHING
EXPERIENCES GAMA PROJECT
Cicero Nachtigall, Rejane Pergher, Luciana Chimendes Cabrera
21-38
PDF (Português (Brasil))
DICACTIC GAMES AS A TOOL FOR TEACHING AND LEARNING MATHEMATICS FOR AUTISTIC STUDENTS
Larissa Camila de Souza, Júlio César Gomes de Oliveira
39-57
PDF (Português (Brasil))
NEW APPROACHES FOR LINEAR ALGEBRA TEACHING IN THE TECHNOLOGY ERA: ANALYSIS IN THE CONTEXT OF POST-PANDEMIC REMOTE TEACHING
Carlos Espinosa, Alberto Jeske Harter
58-68
PDF (Português (Brasil))
THE VIRTUAL WORLDS, AUGMENTED REALITY, VIRTUAL REALITY AND METAVERSES: SOME EDUCATIONAL REFLECTIONS
Beatriz Fainholc
69-83
PDF (Português (Brasil))
DISEÑO DE UNA FRESADORA CNC PARA PROTOTIPOS DE TARJETAS DE CIRCUITO IMPRESO.
Gabriel Henrique de Moraes, Claudiner Mendes de Seixas, Danilo Basseto do Valle
84-96
PDF (Português (Brasil))
MÉTODOS DE ENGENHARIA DE SOFTWARE PARA GARANTIR A ALTA PRODUTIVIDADE EM STARTUPS
UM MAPEAMENTO SISTEMÁTICO
Joice Fernanda Oliveira, Nilson Ribeiro Modro, Luiz Cláudio Dalmolin, Nelcimar Ribeiro Modro
97-111
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords